reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Vykysalá

Ivana Vykysalá

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som iba človek so všetkými kladmi aj zápormi Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Keď ti niekto bude robiť zo života peklo...

Ivana Vykysalá

Keď ti niekto bude robiť zo života peklo...

Keď ti niekto bude robiť zo života peklo, ničiť ťa, hádzať ti polená pod nohy, predstav si ho ako sedí na záchode, tlačí a tlačí a vôbec nič nejde. Vtedy sa ti možno bude zdať pohľad na veci úplne iný a zlepší ti to náladu. Teda možno...

  • 6. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 294x
  • 0
Šport mojimi očami – Rivalita

Ivana Vykysalá

Šport mojimi očami – Rivalita

Možno je to odo mňa predčasné a mala by som s tým počkať, nedá mi to. Chcela by som si rozobrať rivalitu. Ale nie tú medzi športovcami, ale medzi fanúšikmi.

  • 21. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 0
Šport mojimi očami, alebo víťazi či zatratení

Ivana Vykysalá

Šport mojimi očami, alebo víťazi či zatratení

Aj keď je už skoro polovica olympijských hier za nami, ja sa ešte teším na tú druhú časť.

  • 19. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 164x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu